Pomoc technicza

Jeśli występują jakiekolwiek problemy z aktywacją programu Przyspiesz.pl prosimy wykonać następujące kroki:

  1. Używaj zawsze aktualnej wersji programu. Jeśli program po uruchomieniu informuje, że dostępna jest aktualizacja programu oraz bazy danych - wykonaj te aktualizacje. Jeśli z jakiegoś powodu aktualizacja nie powiedzie się - ściągnij i zainstaluj najnowszą wersję naszego programu (kliknij tutaj).
  2. Sprawdź czy masz aktywne połączenie z Internetem na komputerze, na którym próbujesz aktywować program oraz czy możesz w przeglądarce otworzyć link aktywacyjny (kliknij tutaj).
  3. Na czas aktywacji wyłącz program antywirusowy oraz firewall. Istnieje możliwość, że blokują one dostęp do naszego serwera aktywacji z poziomu programu Przyspiesz.pl.
  4. Jeśli po uwzględnieniu wszystkich powyższych informacji nie uda się aktywować programu - otwórz zakładkę Rejestracja a następnie wybierz link pomocy. Prześlij do nas pod adres kontakt@przyspiesz.pl wartość podanego identyfikatora. Przekażemy instrukcję jak dokonać aktywacji ręcznie.

Jeśli opłata licencyjna została przekazana za pomocą tradycyjnego przelewu i nie otrzymałeś kodu aktywacyjnego to najprawdopodobniej w tytule przelewu nie został podany Twój adres e-mail. W takim wypadku wyślij do nas wiadomość e-mail ze swojego adresu poczty elektronicznej z taką informacją. Po weryfikacji danych dostarczymy do Ciebie kod aktywacyjny.

W przypadku innych, nie uwzględnionych wyżej problemów - skontaktuj się z nami drogą mailową. Pamiętaj, aby wysyłać do nas wiadomości z adresu e-mail, który został podany przy rejestracji programu. Ułatwi nam to identyfikację Ciebie jako naszego Klienta oraz skróci maksymalnie czas oczekiwania na odpowiedź z naszej strony.

Jeśli występują jakiekolwiek problemy z najnowszą wersją oprogramowania Przyspiesz.pl - ściągnij i zainstaluj wersję starszą (kliknij).